Metamorfoză ……şi va veni ziua Învierii! Cu siguranţă va veni!


De prea multe ori am murit fa?? de mine, fa?? de dorin?ele mele, fa?? de egocentrismul meu, fa?? de lumea asta…ziua Învierii va veni! Inima mea e închis? undeva, într-un loc binecuvântat

…METAMORFOZ?…

?tiu c? doare, m? doare inima. Sunt lucruri pe care nu le în?eleg Doamne, dar accept moartea pentru c? sper în Via?a de dup? moarte! ?tiu c? voi Învia!

S? mori fa?? de ce iube?ti…ohh, asta doare! Da, doare r?u de tot! Familia, copiii, prietenii, lucrarea…s? iube?ti, s?-?i pui inima z?log pentru cei dragi. Te mai miri de ce inima î?i arat? a?a de sfâ?iat??

Da, accept moartea a tot ce este vechi în mine, pentru c? ?tiu c? ceva nou va învia, o via?? nou?, o inima nou?! Zâmbesc gândindu-m? la cum voi ar?ta eu într-o via?? nou?: curat?, cu haine albe, a?a cum Tu mi-ai spus: “Untdelemnul s? nu-?i lipseasc? de pe cap!” M? voi transforma în ceea ce de la începutul timpurilor Tu ai gândit c? voi fi!. Fiin?a aceea minunat? de care vorbe?te David. Las? Lumina Învierii s? vin? peste via?a mea!

Înc? sunt aici, în locul acesta binecuvântat…METAMORFOZ?…visând la clipa Învierii!

M? gândesc la câte r?ni a primit inima mea iubind… ?i când voi Învia din nou, Te rog Doamne, s? m? la?i s? iubesc mai mult! Da, Doamne, Prietenul meu! A?a, voi sem?na mai mult cu Tine. Tot ce-mi doresc este s? mor fa?? de mine, fa?? de p?cat , fa?? de de toat? urâciunea firii ?i s? Înviez…ca s? tr?iesc doar pentru Tine!

Las?-m? s? iubesc mai mult, s? str?luceasc? Chipul T?u mai mult în mine!

Scris de Luminita Ciuciumis

http://luminitaciuciumis.blogspot.com/2010/02/metamorfoza.html

Leave a Reply

