Despre scrisul pe blog ca şi cale a muceniciei


Dup? o lung? perioad? în care am fost decis s?-mi curm definitiv obiceiul de a scrie pe blog, revin – ni?el cam tem?tor, ce-i drept – în spa?iul pe care acum câteva luni l-am p?r?sit cu profund? descump?nire – blogosfera. M?rturisesc c? chiar în momentul în care a?tern aceste rânduri îmi este greu s? enum?r cu limpezime motivele acestei reveniri. De ce, oare? Doar se spune c? scrisul ne organizeaz? gândirea, de?i a mea s-a vrut a fi blocat?… verbul cere un complement de agent, dar cititorul este rugat s?-mi ierte mu?enia acestui moment. My lips are sealed! Ah, dar ce mânc?rime simt în vârful degetelor… Nu, v? rog, nu insista?i dac? vre?i s? nu p?r?sesc ?i alte spa?ii în afar? de blogosfer?…

Deci ar trebui ca încercând s? exprim ra?iunile întoarcerii, acestea s? mi se cristalizeze ?i mie. Da! Cred c? l-am g?sit chiar pe cel de la temelie: CITITORII. Cititorii? Care cititori? Cei pe care îi dezam?geam scriind câte o postare pe lun? ?i aceea banal?? Cei care au încetat s? mai acceseze aceast? pagin? din momentul în care le-am spus c? eu însumi nu mai vreau s? ?tiu de ea? Sau poate cei care, piti?i în desi?ul încâlcit al convingerilor lor asprite de usc?ciune, fixeaz? atent înaintarea cuvintelor mele nep?s?toare fa?? de agilele feline ce pândesc “în încordare”?

Continua pe blogul lui Ciprian Terinte

Leave a Reply

