Un predicator penticostal a reuşit acolo unde au eşuat autorităţile, baroneasa Emma Nicholson şi chiar mascaţii


Cine este pastorul care a oprit hulitele c?s?torii dintre copii?

Romii din Râmnicelu, Buz?u, au ajuns celebri deoarece î?i c?s?toreau copiii la vârste fragede. Dup? ce un pastor a convertit 80% din romi la cultul penticostal, fetele au început s? renun?e la c?s?toriile timpurii ?i s? mearg? la ?coal?.

Comuna Râmnicelu num?r? în jur de 4.460 de locuitori, din care vreo 1.800 sunt romi ursari care se ocup? în principal cu vânzarea legumelor. În urm? cu doi ani, Agen?ia France Presse a relatat despre c?s?toria unei fete de 5 ani cu un b?iat de 16 ani din aceast? localitate. Cazul a stârnit reac?ia institu?iilor de protec?ie a copilului din toat? Europa, inclusiv a baronesei Emma Nicholson.

„Acest scandal ne-a speriat chiar ?i pe noi. Cu to?ii am zis c? e prea de tot ?i de-aia ne-am întors spre Dumnezeu”, spune ?tefan Vasile, unul dintre localnici, care în urm? cu 11 ani ?i-a c?s?torit, la rândul s?u, fiul minor cu o fat? de doar 8 ani. „So?ia mea era în clasa I. A fost la ?coal? dou? s?pt?mâni, dup? care ne-am c?s?torit. Dup? ce am descoperit cuvântul lui Dumnezeu, mi-am dat seama c? am gre?it. Azi, toat? familia mea se poc?ie?te, iar fata mea n-o s? se c?s?toreasc? la 8 ani, ci la 18 ani”, spune ?i Ionel.

Continua pe Romania Libera

One thought on “Un predicator penticostal a reuşit acolo unde au eşuat autorităţile, baroneasa Emma Nicholson şi chiar mascaţii

Leave a Reply

