Ce sa faci cand toti in jurul tau te urasc!


Vi s-a intamplat vreodata sa nu va placa o persoana pur si simplu, nu o conoasteti, nu stiti cum gandeste, dar totusi nu va place. Dar, vi s-a intamplat vreodata sa fiti urati de cineva, desi nu i-ai facut nici un rau, poate chiar l-ati ajutat odata si totusi desi nu ati facut nimic rau, sunteti urati. Daca da, as vrea sa va dau cateve sugestii cum sa treceti mai usor peste astfel de moment.

In primul rand, urmati pilda Mantuitorului nostru,cand toti il batjocoreau, El se ruga pentru ei. Aduceti-va aminte cuvintele Lui de pe cruce ,,Tata, iarta-I ca nu stiu ce fac’’,apoi sa nu uitam recomandarea pe care ne-o face,, Dar Eu v? spun: iubi?i pe vr?jma?ii vo?tri, binecuvânta?i pe cei ce v? blestem?, face?i bine celor ce v? ur?sc ?i ruga?i-v? pentru cei ce v? asupresc ?i v? prigonesc, ’’Asadar, primul lucru pe care il putem face este sa ne rugam. Rugaciunea inmoaie inimile impietrite, deznoada lanturile rautatii si schimba oamenii. Dar , poate ca deja faceti acest lucru si nu se schimba nimic, nu descuraja Dumnezeu stie cel mai bine cat poti rabda si de ce ingaduie ca aceasta incercare sa se lungesca, poate ca sunt lucruri in viata noastra pe care Tatal le doreste schimbate, poate ca El asteapta ca schimbarea sa inceapa in noi, ca apoi sa lucreze si El. Insa stiu sigur ca merita se ne rugam pentru toti acei care ne urasc. Si nu uita, rugaciunea este cheia cerului, dar postul si rugaciunea este cheia succesului.

Al doilea lucru foarte important, ramii smerit. De ce ,,,cine se va smeri va fi inaltat, iar cine se va inalta va fi smerit ’’Smerenia este cea mai importanta pilda pe care ne-a invatat-o Isus cand umbla pe pamant, Chiar daca Iuda urma sa-L vanda, totusi El in dragostea Sa, i-a spalat picioarele si a stat la masa cu El. Smerenia este opusul mandriei si stim ca mandria merge inaintea caderii. Caderea ne duce la pacat, iar pacatul ne duce la moarte. Chiar daca este greu si simti ca nu mai poti, nu uita, Isus a fost mult mai batjocorit ca tine  si totusi din dragoste pentru tine, s-a dus pana la capat. Nu te mai uita la suferinta ta, uita-te la cat de multa nevoie de iertare are cel ce te uraste. Toate vor pieri, numai dragostea va ramine. Dragostea acopera o sumedenie de pacate, pentru ca prin dragostea ta poti mantui un suflet, ori acesta este scopul nostru suprem, mantuirea sufletelor pierdute.

Continua pe crestintotal.ro

2 thoughts on “Ce sa faci cand toti in jurul tau te urasc!

  1. 1-“Am fost inselat,folosit,devastat de unul dintre cei mai simpatici oameni.De fapt nu sunt sigur ca mai vreau sa am de-a face cu astfel de asa zisi-crestini.Se pare ca intotdeauna nu cauta decat favorul unui frate bun,si nu fac decat sa imprumute ceva fara sa returneze acel lucru inapoi,sau nu mai zambesc,asteptand ca eu sa-I iert pentru repetatele lor greseli.M-am saturat.
    Trebuie sa-mi dezvolt un bun simt al discernamantului spiritual si anume sa stiu pe cine aleg in a-mi petrece timpul impreuna.Vreau sa fiu in stare sa ochiesc oamenii care sunt gen lup,gen sarpe sau gen porc in comportamentul lor.In acelasi timp vreau sa fiu in stare sa deosebesc pe cei ce sunt dedicati in a se comporta ca o oaie.Esenta este ca vreau sa fiu intelept in caile Domnului.Si vreau ca aceasta intelepciune sa o aplic in relatiile mele cu oamenii:cu cine sa-mi fac de lucru,cu cine sa ma casatoresc,pe cine sa ajut,pe cine aleg sa ingrijesc ca parte a responsabilitatii mele de conducator.Ati prins aceasta imagine?”
    2-“Cu suflu,in aceeasi respiratie spun ca n-as vrea sa ma trezesc comportandu-ma ca un lup sau ca un porc in relatiile mele cu altii.Sunt dureros constient de tendinta mea de a ma comporta gresit fata de altii,in special atunci cand cei asa zisi prieteni imi provoaca dureri sentimentale.Uneori am fost de-a dreptul speriat de profunzimea maniei mele si aproape de necontrolata mea dorinta de a lovi la randul meu,pe cei ce m-au ranit.Vreau sa am o inima curata,nu vreau sa impiedic progresul altora prin a fi eu insumi o piatra de poticnire
    Nu sunt perfect,dar de un lucru sunt sigur:vreau sa evit atitudinea sau comportamentul de lup in relatiile mele cu oricine”Ai inceput sa te scarpini?Treci la pagina urmatoare si continua sa citesti.Invata cum sa faci fata lupilor fara ca tu insuti sa devii lup.Cuvintele acestea nu fac decat sa inceapa sa scarpine mancarimea ta.
    Va recomand cartea sa”Zoologia Imparatiei,CUM SA TE PORTI CU LUPII,SERPII SI PORCII PE CARE II INTALNESTI IN VIATA”.de Joel A.Freeman
    Un sfat practic l-am intalnit in cartile lui S.N.Lazarev- in vremurile de acum cand cineva vrea sa se imprumute de la tine ii dai 10% din suma pentru ca nu esti sigur sa-I mai vezi inapoi.Am facut comparatie cu ce spune biblia si am observat ca se cam potriveste;pe de o parte 10% inseamna partea Domnului si pe de alta parte cand imprumut astfel nu ma mai gandesc sa-I mai primesc inapoi pentru ca nu sunt banii mei.

  2. Asa este,amfost de al lungu ani cand am urat pe cine,dar a fost greu sa iert…Cel mai tare doare cand,cineva stie trecut si zice de fata cu multa lume ca eu sunt lebianca,ma doare stid ca nu mai sunt de mult timp de cand l-am cunoscut pe Dumnezeu.tot asa ma fac ce care am urat si cei care ma urasc…acum numai urasc ptr ca Dumnezeu mi-a dat putrere sa trec peste ele.Cand am citit la Filipeni 4:13…Pot totul in Hristos care ma intareste..Atunci cand am citit am stiu ca voi birui impreuna cu Dumnezeu…
    Dumnezeu mai dat putere sa nu mai urasc pe nimeni…mai aveam monete din cauza politicilor care eram batuta de ei,si tot asa…
    Acum slava Domnului ca numai sunt asa…

Leave a Reply

