Vitamina C la sfarsit de drum?



Dupa aproape zece ani, sute de concerte, in care ne-am facut o multime de prieteni, zeci de mii de kilometri parcursi, noi, Marian, Sunny, Cornel si Alex, am luat hotararea ca e timpul sa incheiem acest sezon din viata noastra si sa mergem fiecare pe drumul pe care ni-l va arata Dumnezeu.

Ramanem cu multe amintiri, momente frumoase si cu gandul ca am pus si noi umarul la dezvoltarea muzicii crestine si mai ales, la inaintarea Imparatiei lui Dumnezeu.

Multumim pentru toata sustinerea. Ne va fi dor de voi!

Vitamina C

7 thoughts on “Vitamina C la sfarsit de drum?

  1. Imi pare foarte rau ca va despartiti..dar daca aceasta e Voia Domnului cu privire la voi,atunci asa sa fie! Multumim pentru toate momentele de bucurie pe care ni le-ati daruit si oferit! Chiar daca voi nu veti mai fi ca trupa, muzica voastra va ramane mereu in inimile noastre! Multa binecuvantare!
    Multumim!

  2. Ma bucur si asa muzica lor facea sa sara firea pamanteasca .Sa incerce pe scenele lumi poate au mai mult succes .Domnu sa aiba mila de ei.

  3. salut vitamina C,

    fiti binecuvantati pentru tot ce ati facut in lumea muzici crestine din romania; Domnul sa fie cu voi fiecare in continuare.

    numai bine,
    adi

  4. Doresc ca mai departe Dumnezeu sa va conduca pe cararea Sa, in faptele bune pe care El din vesnicie le-a pregatit pentru voi si sa impliniti marea chemarea care ne-a fost data prin talantul vostru.
    Vitamina C este trupa care imi place prin inchinare libera pe care o propaga… …mi-ar fi placut sa-mi fi cantat la nunta mea….
    Fiti binecuvantati!

Leave a Reply

