Merita sa-l astepti?


Ca tot a trecut asa zisul Valentine’s day,[sarbatoare preluata de la americani],ma gandeam, stand singura si uitandu-ma pe geam…la faptul ca punem prea mult accent pe relatii de mai mult decat amici si ne lasam dusi de val, intr-un fel. Foarte multi cand sunt indragostiti uita de Dumnezeu. Desi nu am prieten [nu ca ma deranjeaza] stateam si ma gandeam la calitatile dragostei si la tot ceea ce presupune o relatie.

Foarte multe fete si multi baieti isi incep relatiile de prietenie de la 13-14 ani si stau si ma gandesc la faptul ca atunci cand se vor casatori sau vor avea o relatie serioasa ce ii va ramane partenerului, niste firmituri de suflet, un suflet ranit de mult prea multi sau multe? Eu una sunt de parere ca trebe sa-l/sa o asteptam pe cel/cea speciala, nu sa ne avantam asa usor intr-o relatie, doar pentru ca e la moda. Am doi prieteni care au 19-20 ani si sunt la prima relatie si se inteleg asa de bine si e fain sa ii vezi asa impreuna, bucurandu-se impreuna de tot ce trebuie. Suntem fiecare probabil in cautarea unui partener, dar as vrea sa te intreb ceva: Crezi ca lui/ei i-ar placea modul in care tu te comporti? Te rogi tu pentru el/ea? Sunt poate niste intrebari care cer raspunsuri mai grele…dar incearca sa te comporti ca si cum partenerul te vede, mai poti sa fi ca si pana acum? Si eu credeam la un momentdat ca nu exista Specialul, dar dupa ce-am citit doua carti, am primit increderea in mine si in ideea ca merita sa astept. Stiu ca e greu, deoarece mass-media si televiziunea promoveaza relatiile inca de la o varsta nu tocmai buna, dar te-ai gandit la ceea ce vrea Dumnezeu de la tine si care e planul Sau cu viata ta? Pot afirma ca eu cred ca intre un baiat si o fata poate exista o relatie de simpla amicie. Am citit doua carti, dupa cum ziceam, ele se numeau:Cand povestea de dragoste ti-o scrie Dumnezeu si Cand visele devin realitate. Sunt niste carti care mie imi place foarte mult si sunt bune atat pentru fete cat si pentru baieti. In aceste carti este vorba despre o relatie dintre doi tineri care duce la casatorie si au reusit sa se casatoreasca datorita faptului ca L-au pus pe Dumnezeu mai’nainte de toate si si-au stabit principile dupa care merge relatia lor.

Continua pe crestintotal.ro

6 thoughts on “Merita sa-l astepti?

  1. Da, se merita sa-l/sa o astepti!

    Si intr-adevar este dificil sub presiune mass-media si a valului societatii, dar se poate.

    Am citit si eu cele doua carti si pe mine m-au facut sa ma decid sa astept prin credinta ca Dumnezeu are un plan perfect pentru relatia mea de dragoste.

  2. A nu fi publicat ! Articolul foarte bun şi mesajul este corect ! Ai o mică greşeală de gramatică în penultima frază, deranjantă pentru unii (creştinii nu trebuie să se apropie de felul de a vorbi al unor manelişti, nici în somn… :): „ Sunt niste carti care mie imi place foarte mult…corect (care mie îmi „ plac ” – subiectul sunt cărţile, nu tu !) Sunt convins că ai făcut-o din fuga scrisului…

  3. Si eu ma aflu printre fericitele persoane care au citit cele doua carti ale lui Eric si Leslie Ludy.
    Noi tinerii avem nevoie de mult mai multa rabdare si credinta ca Dumnezeu isi va face voia si in acest aspect al vietii noastre, in masura in care ne lasam calauziti de El. Uneori este greu sa astepti…dar daca inima ne este plina de Cuvantul Domnului vom primi si puterea necesara.
    “Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra”(Matei 6.33)
    Nu conteaza cat de mult trebuie sa asteptam,important este sa avem incredere in Acela care ne cunoaste pana si numarul firelor de par, dar mai ales momentul potrivit pentru a ne intalni viitorul partener de viata.
    Se merita sa-l / s-o asteptam straduindu-ne sa devenim noi persoana cea mai potrivita, sadind in noi caracterul pe care ni-l dorim la celalalt.
    Daca este voia lui Dumnezeu sa te casatoresti, persoana potrivita va aparea intr-o zi si te va descoperi. Merita sa astepti pentru aceasta!

  4. oki..ori esti tu lipsita de inspiratie, ori eu nu stiu ce inseamna sa fii profund/a.mai ales cand e vorba de dragoste.sa publici faptul ca nu ai prieten si ca nu te deranjeaza(lucru pe care nu l’ai fi zis daca nu te deranja).parerea mea e ca ar trebui sa mai lasi cartile deoparte si sa pui mana pe Biblie..pt mai multa inspirtatie;)

  5. sunt de-acord cu celespuse de tine.astazi multi sau m bine spus majoritatea sunt tentati de a avea o relatie doar pentru ca asa e la moda……….

  6. ma bucur ca mai exista persoane care totusi mai sunt cu capul pe umeri 🙂 …imi place mult un baiat si am doar 15 ani , dar nu am nici o treaba cu el ., si sa va zic k nu il neglijez deloc pe Dumnezeu … chiar mia fost alaturi in multe momente grele …si da ma rog ptr baiatul pe care il plac dar si pentru familia mea …felicitari pentru postare … chiar ai mare dreptate …tine-o tot asa 😛

Leave a Reply

