DUMNEZEU, ARTISTUL


V-ati gandit vreodata la Dumnezeu ca si la un artist?
Prima oara cand am zburat cu avionul am fost de-a dreptul fascinat de privelistea pe care am vazut-o de acolo, de sus. Aveam loc langa fereastra. La cateva secunde dupa ce m-am desprins de pamant, in fata ochilor mei s-a deschis o harta imensa. Muntii impaduriti, cu varfurile stancoase ascunse in nori, asezati ca intr-o pictura privita dintr-un unghi nefiresc, deveneau din ce in ce mai mici, campiile netede, colorate in galben si verde, se intindeau pana la marginile orizontului.
Lacurile, de un albastru intens, de diferite forme si marimi, si raurile, al caror contur serpuind se lasa descoperit de la izvoare si pana la varsare, completau in mod perfect imaginea panoramica de o frumusete imposibil de descris. De la inaltime, totul parea static, ca un tablou urias care, privindu-l, imi taia respiratia.
Apoi am trecut printr-un covor de nori. Cateva secunde doar, si avionul s-a inaltat deasupra lor. E greu de descris senzatia pe care o ai atunci cand vezi norii de sus.
O imagine himerica de materie plutitoare, un amestec fantastic, ametitor de infatisari intr-o perpetua transformare. O grafica neverosimila care mi-a deschis toti porii fiintei si apoi m-a incremenit de farmec si armonie.

Continua pe rochris.ro

Leave a Reply

