Creștinii după 20 de ani de la revoluție


Zilele acestea se împlinesc 20 de ani de la evenimentul care avea s? schimbe România; sau cel pu?in a?a speram cu to?i, s? se schimbe. Avem ?i noi o democra?ie, mai mult sau mai pu?in aproape de ceea ce înseamn? cu adev?rat democra?ie, avem libertate ?i aceasta e mai bun? decât toate. Dar locul unde aceast? liberate se reflect? foarte bine este tocmai religia. Dac? pân? acum 20 de ani bunicii no?trii doar visau s? se întâlneasc? nestingheri?i la rug?ciune, noi vis?m s? ne întâlnim la rug?ciunea care odat? ardea cu atâta pasiune în ei.

Concluzia la care am ajuns în ultimele luni, în ultimele zile, este c? avem nevoie de o nou? REVOLU?IE, o nou? revolu?ie menit? s? schimbe ceea ce vechea revolu?ie nu a fost în stare; aceasta ne-a oferit liberatate, îns? n-am stiut s? profit?m de aceast? libertate; am încercat mai degrab? s? câ?tig?m România, decât s? ca?tig?m oamenii din ea.

“Religiozitatea în sine nu este ucenicie, de fapt, poate fi un refugiu din fa?a vie?ii revolu?ionare propuse de Isus.” – Brennan Manning

Ne-am trezit dup? 20 de ani de liberatate mai “lega?i” în religia noastr? decât au fost poate vreodat? p?rin?ii no?trii. Drama pe care o traim cu to?ii este aceea c? suntem mult prea mul?i cre?tini în România în compara?ie cu adevara?ii ucenici, ucenici care s? poarte semn?tura lui Cristos. Am ajuns s? ne condamn?m unii pe al?ii pentru diferitele p?reri pe care le avem cu privire la muzic?, îmbr?c?minte; am ajuns s? ne bârfim, s? d?m “concurs” de spiritualitate. Ne judec?m unii pe al?ii pe toate forum-urile sau în orice loc în care putem s? l?s?m un comment cât se poate de r?utacios, ?i totu?i plin de spiritualitate ?i smerenie diluat? în mândrie. “Iubire de fra?i”- e doar un cli?eu folosit, îns? f?r? prea mult? consisten??; l-am sufocat undeva înl?untrul nostru ?i acum prefer?m s?-l l?s?m acolo de dragul comodit??ii, al mândriei ?i în cel mai r?u caz al spiritualit??ii noastre. Unii dintre noi am reu?it s? c?dem în capcana religiei ?i a legii, iar unii dintre noi aproape cred c? nu mai are rost s? implic?m harul în cadrul mântuirii noastre, pentru c? ne pliem atât de bine legiilor încât nu avem cum s? nu ne consider?m mântui?i.

Cite?te mai mult: http://www.flacarainchinarii.ro/?p=2452#ixzz0aMm0XhbV

One thought on “Creștinii după 20 de ani de la revoluție

  1. Cu riscu de a repeta ce ati spus si voi,vreau sa adug si eu ca desi parinti nostri se adunau cu marii riscuri pt a se ruga pt ca nu era voie sa se adune sa se inchine Domnului lor scump si drag pt care siau dat comfortul din fototlil si televizorul chiar si calculatorul sa nu mai spun ca si focul din soba pe o celula rece si intunecata pt ca ei au crezut cu tot sufletul lor intr-o libertate in care copiii lor sa se bucure si sa se poata aduna inpreuna pt a se inchina aceluiasi Dumnezeu care a scos pe poporul Israel si ia purtat prin pustie pt a le da in dar o tara minunata din care curge lapte si miere,ce credeti ei au mers bucurosii,nu nici decum au fst niste incapatanati care aiu facut doar ce au vrut ei dar Dumnezeu nu sa lasat si lea dat ce lea promis parintilor lor,ma uit cu tristete cum in zadar a murit si Christor pe lemnul cruci ca noi sa avem viata vesnica si sa ne bucuram de multe binecuvintari care ne vin ca unui lenes care asteapta sa-i cada para-n gura lui cascata, vad cum azi avem libertate deplina de a merge la biserica si de a ne bucura si noi nu mergem nicide carciun sau de paste chiar zilele acestea vorbeam cu colegi si le spuneam sa mergem la biserca toti de craciun dar eu nici nu am teminat de spus ca si asau garbit sa se intrebe fiecare in care bar vor merge in seara de craciun se pare ca am uitat si cine este sarbatorit in seara de crciun,probabil daca as intreba mi sar spune ca il sarbatorim pe “Mos craciun” da in fine se vad rezultatele “LIBERTATI” mult ravnita sa speram pa aceasta mana de oameni care au mai ramas si care ar fi gata sa moara pt credinta lor sa salveze si pe alti din cei care nu vor sa auda de Domnul Isus care sa nascut pentru ca eu sa fiu salvat.

Leave a Reply

