M-am saturat de …


viata-adevar.jpg

I’m a freak… da, da…. Sunt nebuna, ciudata, distrusa, proasta….etc, etc… M-am saturat de viata, m-am saturat de lumea asta plina de …, de absolut tot… M-am saturat de tine mama ca tot timpul tipi, zbieri si vb urat si ca niciodata nu ti cu mine. M-am saturat de tine frate ca tot timpul cand se intampla ceva in casa asta eu sunt de vina… Desi nu i-am facut absolut nik…. M-am saturat de tine tata ca tot timpul imi impui anumite reguli desi is foarte foarte stupide, cum pot le accept si ti le fac pe plac(desi vad ca nu vezi). M-am saturat de viata intr-un cuvant…. aaaa si stiu ca si VOI V-ATI SATURAT DE MINE!!!…. asta e…. :(…. life is sucks…. death ruless…. (sursa: i am a freak)

Comentarile tale asupra acestor afrimatii sunt importante!
Don’t just read it, write something about it!

109 thoughts on “M-am saturat de …

  1. Orice fapt in lume are la sfarsit o consecinta. Ar trebuii sa fii fericita ca traiesti, si daca nu esti, atunci inseamna ca ai un motiv. Tu spui ca te-ai saturat de parinti:| Ai stat vreodata sa te gandesti daca ei nu au motive serioase pentru care sa se poarte asa cum se poarta?

    “M-am saturat de tine mama ca tot timpul tipi, zbieri si vorbesti urat si ca niciodata nu ti cu mine.”
    Omul are intotdeauna tendinta sa se uitela greselile celorlalti, dar niciodata nu le vede pe ale lui. Nu vreau sa critic sau sa acuz pe cineva, dar de cele mai multe ori conflictul dintre parinti si copii e datorat lipsei de ascultare. Incearca macar 2-3 zile sa faci tot ce te roaga ei si ai sa vezi ca lucrurile incep sa se schimbe. Stiu ca pare greu si adevarul e ca este greu din cauza ca cel rau intotdeauna va cauta sa iti dea un prilej de pacatuire, dar tu, cere putere si rabdare de la Domnul, si ai sa vezi ca o sa fie mai usor. Si in cazul in care ei continua sa se poarte urat cu tine, in ciuda ascultarii depline, atunci roaga-te Domnului pentru iluminarea mintii lor.

    “M-am saturat de tine frate ca tot timpul cand se intampla ceva in casa asta eu sunt de vina”.
    Daca vina cade asupra ta, tu sa o accepti fara sa te impotrivesti. Nu cred ca patesti, cine stie ce, daca vei face acest lucru. Pana la urma o sa ii para rau si o sa marturiseasca.

    Tu rabda si la sfarsit vei primi rasplata 🙂

  2. Domnisoara,

    Am citit rindurile tale cu adinca mihnire. Eu imi inchipui ca tu esti frumoasa, reusita, ca ai talente, ca esti inteligenta, ca nu esti un “freak”. Faptul ca cei din jurul tau nu vad cum esti tu in realitate, nu-ti scade valoarea. Valoarea ta nu sta in parerea celor din jurul tau despre tine, ci in ceea ce crede Dumnezeu despre tine. Iti garantez ca chair daca cei de linga tine, care ar trebui sa iti fie apropiati, nu te pretuiesc, Dumnezeu te iubeste chiar in clipa aceasta! El te-a facut frumoasa, reusita, talentata, etc, cu un scop: ca El sa se bucure de tine, si ca tu sa descoperi valoarea ta privindu-te nu cum te vede mama, tata si fratele, ci asa cum te vede Dumnezeu!

    Poate ca in clipa aceasta esti strinsa intr-un colt tocmai pentru scopul acesta: ca sa iti intorci privirea de la cei din jurul tau la Dumnezeu. Inca o data: iti vei gasi valoarea in El si vei gasi adevarata fericire. Eu ma rog lui Dumnezeu pentru tine. Si ai grija, sa nu iti faci nici un rau! Sunt convins ca si alti tineri care au citit rindurile tale, ca un strigat de disperare, se roaga pentru tine.

  3. Nu mai incerca sa-i multumesti atat pe altii ca oricum nu poti schimba aluatul nimanui si….daca in gandul tau o sa fie vreun cuvant mai nepoliticos si nu pui la suflet rahaturile altora nici n-o sa te auda nimeni si nici nu o sa te vada altfel asa ca fuck everybody atata timp cat eu sant impacat cu mine.Cauta-ti un prieten(bun).

  4. si eu mam saturat de viata…….viata ii o porcarie mam saturat de absolut tot dar nu vreau sa mor , vreau sa traiesc pana atunci cand cei care ma fac acum sa sufar sa sufere si ei la radul lor…..imi urasc familia (cel mai important lucru II URASC)

  5. Asa este !!uneori…iti vine sa zici”m-am saturat de toate”dar gandeste de doua ori..si eu am scris exact msg acesta pe google..si am nimerit aici la tine..asta ma facut sa vad ca nu sunt singura persoana cu probleme.Probabil..ca asata-i viata..si trebuie sa o luama ca atare.

  6. Daca vati saturat de viata;Ce altceva poti sa dai mai bun?Poti tu sa schmbi ceva?Gindestete sa faci si sa te gindesti la ceva mai bun,ziditor,inaltator,si automat vei deduce ca mai este loc si pentru mai bine!Si eu simt uneori acest filling nesabuit,dar nu stau sa cochetez cu vocile nelegiuite ale deavolului.Isus a avut confruntari ca fiecare din noi in ce priveste natura Lui umana,darsa invatam ceva de la El .

  7. asa este cateodata simti ca numai ai puteri sa lupti impotriva tuturor…dar daca esti in viata …nu te gandesti ca exista un motiv?motiv pe care acum probabil nu il stii si te lasi influentata de certuri si alte chestii dar ai incredere in viata si in tine…nu e chiar asa de rea si odata ai sa zici…wow nu imi vine sa cred ca mai demult am spus asa ceva…”m-am saturat”…

  8. Eu te inteleg destul de bine la mine tot aceeasi problema ca imi vine kite odata sa ies din kasa si sa ma duk kit mai departe. dar intodeauna ma ajuta prietenii ku un kuvint bun la ei pot sami descarc sufletu numa la ei imi gasesk linistea ei pot doar sa ma inteleaga.eu ti-as da un sfat gasesteti prietenii adevarati si vorbeshte ku ei. Eu cred ca tu mai inteles daca ceva poti sami scrii pe email serjunea2@mail.ru

  9. “Esti plictisita de viata? Implicate intr’o lucrare care sa merite, crede in ea cu toata inima, traieste pentru asta, mori pentru ea, si vei gasi fericire care te va face cum nu ai fost vre’o data.” Dale Carnegie

  10. Cuvantul asta “Freak”, imi spune despre anturaj, colegi, prieteni, moda si influente, adolescenta, … Am citit si eu randurile de mai sus cu o anumita mila imbinata cu tristete pt suflete de tineri si tinere care ajung sa se complaca in asemenea gandiri. Asta e moda din ziua de astazi, sa fii ciuudat, nebun, “sarit de pe fix”, sa crezi ca toata lumea nu te intelege, ca nimeni nu te iubeste, … Eu cred ca o influenta importanta o are asculatarea muzicii Rock, punk si altele de genul care nu transmit celuli ce le asculta decat asemenea sentimente negative. Mi-e foarte mila de adolescentii care poate intradevar au probleme in familie, pentru ca in familiile lor nu e acea Dragoste si pace pe care le da Domnul Isus Hristos copiilor Lui. Dar vreau sa le spun ca exista ceva mai bun decat au putut sa vada in familie, exista ceva mai minunat decat pot sa primeasca de la anturajul in care au acceptat sa intre doar pt ca sa nu se simpta singuri. Exista ceva mai bun, Dimnul Isus niciodata nu te va despersonaliza de ceea ce esti tu cu adevarat, ci dimpotriva daca Il cauti dintr-o inima sincera te va ajuta sa te regasesti, sa-ti regasesti scopul in viata si va aduce vindecare acolo unde altii au facut rana.
    Nu te mai complace in asemenea lucruri, ridicate, intareste-te, schimba-ti valorile in conformitate cu Cuvantul Domnului, Biblia, citeste Biblia si ITI GARANTEZ, ca viata ta se va schimba inspre bine. Vei primi Viata adevarata, vei invia spiritual, dar pentru asta nu trebuie sa las ca influentele rele ale lumiii sa te coplesasca.

    Domnul sa te intareasca si sa te binecuvinteze oricine ai fii …. !

  11. mam plicti de viatza asta shi eu sun very freak ce drq sa fac sa ma arnc dp bloc ?sami tai venele? sa ma injunghi? sa ma arunc fata trnului? plz niste rasp ca viatza ii k pla

  12. Ai drepate!!!!!
    E greu sa nu ai nimic……. E greu sa iubesti fara sa ti se raspunda cu sentimente
    Mie dor e suflet!

  13. hmmm, moarte … candva parea atractiva ideea, cochetarea cu sinuciderea, vecina si prietena cu singuratatea, aliata neconformitatii, afrondul, tineretea , oarecare nihilism…. De cand am un copil toate astea mi se par chestiuni puerile, desi ”hic et nunc” este atat de relativ… Sfat, mai asteptati, pana adevaratul ”skopein” vi se va arata , n-o s astii cand va veni, in 99 la suta din cazuri va veni, asa ca: rabdare!

  14. Dragostea adevarata nu se bazeaza doar pe sentimente, deoarece acestea deseori sunt inselatoare. Rabdarea, in alte cuvinte, are un efect asupra unei relatii (sau chiar asupra vietii), deoarece acest lucru denota ingaduinta si incredere. Mult mai mult, aceasta ne ofera o speranta, si in acelas timp, smerenie.

  15. nu esti singura caresa saturat de viata si sunt mai multi ca mine si ca tine dar ce sai faci astai viata totes trecatore incerca sati construesti viata asa cum vrei tu impunate in fata parintilor in asa fel incat sa te asculte si sa tina cont de parerea ta ando.gabriel@luxmail,ro

  16. nu esti singura caresa saturat de viata si sunt mai multi ca mine si ca tine dar ce sai faci astai viata totes trecatore incerca sati construesti viata asa cum vrei tu impunate in fata parintilor in asa fel incat sa te asculte si sa tina cont de parerea ta ando.gabriel@luxmail,ro sunt curios cati ani ai?

  17. si eu sunt satula de viata….dar nu ma gandesc sa termin cu ea,sper la zile mai bune si sunt sigura ca or sa vina… Si eu am probleme atat familiare,profesionale,cat si sentimentale dar nu cred ca luandu-mi viatza sau ceva de genu va imbunatatzi situatia…eu cred ca noi insine trebuie sa lucram la rezolvarea lor, ele nu o sa se rezolve de la sine daca noi nu facem nimic…

    Daca ati citit si comentarile care s-au facut la randurile de mai sus ati observat ca au fost persoane care au pomenit de Dumnezeu. vreau sa va spun ca acest Dumnezeu este Cel care imi da putere sa trec prin problemele vietii mai usor, ma ajuta neincetat, si vad cum mana Lui lucreaza in locul meu acolo unde eu nu pot..eu doar ma incred in El, ma rog Lui zi de zi, si Il iubesc din toata inima, si El ma rasplateste….

    oricine ai fi, daca te-ai saturat si tu de viata, te rog din toata inima sa incerci sa te increzi in Dumnezeu si in puterea Lui. Iti spun aceasta pt ca vreau sa ai si tu parte de binele care il am eu atunci cand problemele si disperarea ma doboara..El imi da liniste sufleteasca…crede-ma! si tie ti-o da, trebuie doar sa vrei si sa i-o ceri..este singurul bine de care poti beneficia in viatza, pt ca viatza pt toti este grea, nimeni nu o are roz, dar cu Dumnezeu totusi e altfel…crede-ma! am experimentat amandoua variante si diferenta e inmensa…daca vrei sa mai vb adrina_elche@yahoo.es

  18. Si totusi, pentru aceasta ura exsista un medicament. Este important sa venim inaintea Domnului, precum David face in Psamli.

    Cu ce te putem ajuta?

  19. eu cred k esti mikutza de varsta:) lasa timpul sa treak sa poti realiza chiar tot ce ti se intampla..nimeni nu stim dc ni se intampla anumite chestii,dar trebuie s atreci peste,sa lupti…nimik nu e usor:) si nu va mai urati parintii,e cel mai pakat lucru,ei v-au dat viatza dak nu erau ei nici voi nu mai puteati scrie pe acest stie 🙂 orice parinte isi iubeste copilul oricum ar fi el,,deci sa-i iubim si noi oricum ar fi ei,si incerkati sa va faceti un viitor sa puteti lokui la casa voastra ,sa va intemeiati si voi o familie:),de aia nu va ganditi imediat la sinucidere…. nu va mai lasati dusi de val kand aveti momente grele 😉 trebuie sa fiti forte si ganditi-va k aveti ptr ce trai…fetelor in special voi am vazut k sunteti f multe kare clakati mult mai usor…nu va doriti un bebe? sa.l cresteti sa va dati toata silinta ptr ai fi lui bine? sa ajungeti si voi sa treceti prin chestiile astea de viitor:) va doresk o familie fericita 🙂

  20. ” M-am saturat de Viata ! ” hmmmmmmmmmmm , asta e bine! pentru ca cine nu se satura de viata asta si inca ii mai place viata asta murdara nu poate fi transformat.
    Cel care minte , cel care se injura , cel care ucide , cel care practica lucrurile scarboase , sunt toti la fel , caci cine uraste este un ucigas spune ISUS. iar cine a facut un singur pacat se face vinovat de toata legea. Atunci, ce vom face caci toti pacatuim? Cum putem sa nu mai gresim caci doar suntem oameni? Simplu! Sa nu mai fim oameni! Nu prin puterea noastra si printr-o minune! Ati auzit de miracolul nasterii din nou, facut de Dumnezeu, prin care un om pacatos si denaturat este transformat in perfectiune, copil a Lui Dumnezeu , Fiu de Dumnezeu, nascut din Dumnezeu, frate cu Isus , iar aceasta transformare fiind realizata nu cu puterea omului si prin puterea Lui Dumnezeu? Credeti ca exista oare cu adevarat aceasta nastere din nou?
    Sau mai mult credeti ca nasterea din nou adevarata nu exista ca si alti care, au inventat o nastere din nou falsa (care spune ca: dupa ce un om este nascut din nou totusi mai poate pacatui din cand in cand, dar nu cu voia si se abtine de la pacat cat de tare poate, dar tot mai pacatuieste ) denaturand adevarul sa poata fi si ei numiti nascuti din nou ?
    In cer, intra totusi si oamenii transformati pe jumatate, care au botezul, sau doar oamenii transformati complet ?
    Transformarea care are loc in momentul nasterii din nou este totala sau partiala?
    Transformarea totala are loc aici pe pamant sau dupa moarte?
    ”Oricine este născut din Dumnezeu nu săvârşeşte păcat ..şi nu poate să păcătuiască”
    (1 IOAN 5 : 9)
    cum este posibil?
    ”.. Cel nascut din Dumnezeu ii pazeste, si cel rau nu se atinge de el”
    (1 IOAN 5 : 9)
    1 IOAN 3:9
    9. Oricine este născut din Dumnezeu nu săvârşeşte păcat, pentru că sămânţa lui Dumnezeu rămâne în acesta; şi nu poate să păcătuiască, fiindcă este născut din Dumnezeu.
    1 IOAN 5:18
    18. Ştim că oricine e născut din Dumnezeu nu păcătuieşte; ci cel ce s-a născut din Dumnezeu se păzeşte pe sine, şi cel rău nu se atinge de el

  21. doamne cand vad k vb dsp dumnezeu……sa citesti biblia….reveniti cu picioarele pe pamant…nu vedeti cate rele se int in lumea asta????cati mor???oameni care se infometeaza pana se trezesc k nush ce prob au doar k e poistu negru sau cxe naiba o fi….si ca vai vor ajunge in rai si ca se pun bn cu dumnezeu asta al vostru!! dc oamenii astia credinciosi etc…mor de foamne?sau copii lor nush ce prob au?dumnezeu ar treb sa aiba macar un sttrop de mila nu?ma rog sa termin cu prostia asta…lumea e impartita in 2 categorii: oamnei care cred si cei care nu cred….nush dak o fata precum esti u si cum sunt eu si poate si multi altii…cand vad atatea kkt in lumea atsa se mai gandeste la dumnezeu….sa citeasca biblia…am citit o cand eram mai mik…si a fost ca o poveste de adormit copiii…cu vrajeli ca se ridik la cer ca moare pt oamnei…mama ce erou…deci eu zic sa o lasi balta ciu asta….nush si eu m am gandit la moarte de mult timp….si de multe ori…am 16 ani jum…cred k ma gandesc din clasele 1-4.si eu am doua surori gemene mai mici cu un an si tot timpul eu eram oaia neagra…eu plateam pt greselile lor…si eu zic k imi urasc parintzii sau ziuceam…acum o sapt tatal si surorile au avut un stupid accident de masina in care ar fi putut sa moara toti…dar au scapat…at am realizat cand erau in spital cat tin la ei…ca imi iubesc surorile si ca dak ar fi patit unul dintre ei ceva as fi inebunit…parintii mei sunt super demodati ..nu ma lasa in cluburi etc… vai sunt prea mik…tot timpul comenteaza tot ce are leg cu mn….dar intr un fel stiu ce simt…nesiguranta pe care o au….asta si din cauza ca nu ma cunosc ca dak m ar cunoaste ar sti k par eu aiurita dar gandesc destul de bn si stiu cum sa ma feresc de belele sau cu cine sa ies in oras…dar ma ;un in locul lor…si stiu k si mie mi ar fi frik ca ,copilul meu sa nu pateasca ceva…de ex …am vruty sa imi pun multi cercei in urechi dintr a 8.desigur nu m au lasat…dupa examen inf m au lasat sa mi pun 1…apoi mi am pus sg fara sa observe si nu au avut ce sa fak…dar stiu k dak ma gandesc fata mea dak mi ar cere…nici euy nu as las o ….eu ma vedeam destul de mare…dar ai mei nu ma vedeau asa…deci incearca sa te gandesti si asa…am incercat sa ma sinucit dar tot timpul ma oprea ceva…faptul k nush ce as pierde…sau poate k in sinea mea putin stiu…e usor sa mori…e mai greu sa traiesti…eu nu ma consider o pers slaba….si nici nu mi plac pers slabe…si stiu ca dak m as sinucide nu as face decat sa aduc suferinta in sufleul familiei.atat…eu as scapa de atatea prob necazuri si alte kkt uri…dar mi se pare un gest de lasitate sau egoism sa ma gandesc doar la mn…deci ..nush am inceput sa ma gandec ca moarte nu e cea mai buna metoda…eu cred k esti destul de curajoasa sa infrunti lumea asta…in felul tau…dak mori poate la unii o sa le faci o fericire…fete care nu te halesc…etc…eu mai bn traiesc ca sa le fac zile fripte :D.. o prietena care sa fie pe aceiasi lungime de unda cu u ti ar face bn…defapt te ar ajuta ca lumea sa para putin,macar putin mai frumoasa…si muzica te ajuta….eu defiecare data cand sunt nervoasa sau suparata sau trsta asc rock…si nu acs decat de 2 ani…si de at m am schimbat…ma simt mai bn in pielea mea…m ar regasit…regaseste te si u…si asa cu simti…nu conteaza k unii te critik…ce te doare pe u de ei…si cu parintii :zi ca ei si fa i ca tn…oricum intr o zi o sa conformeze k asa esti si nu te pot schimba…enervantzi,distrusi etc dar tin la u…asta e imp…si dak nu desi ma indoiesc….incearca sa nush…te gandesti k numai boracii sunt tota aziua cu parintii.u etsi destul de mare ca sa te descurci sg…parintii mei tot timpul zic ca sunt prea dura si prea rece cui ei…stiu asta dar ei m au facut sa fiu asa.tin la ei si stiu k si ei tin la mn…dar nu o sa le iert niciodata k nu au incredere in mn…si pt k ei sunt demodati nu pot sa profit cu adev de adolescenta…k trece…si pierd cik cei mai frum ani din viatza.dar nu pot sa zic k nu ma distrez deloc…fac eu ce fac…doar sunt mai desteapta ca ei.. hai k va plictisi pe toti…ma rog…de final eu zic sa ai mai multa incredere in u si sa nu pui la suflet nik din jur…toate sunt trecatoare…ca si viatza…o data si o data o sa vina si vremea ta…sper sa te regasesti soi sa duci o viatza dak nu mai alba macar gri nu neagra

  22. te intzeleg f bn…asha am patzit shi yo numai k in loc de frate am 4 surori!!!sunt distrusa shi mai sunt shi mai mici decat mn!!! dar asta se intampla acum cateva luni acum am invatzat sa nu ii bag in seama shi sa fiu puternik..in sfarshit gasesc shi yo p cnv k shi mn acum nu pot spune k viatza mea e perfecta dar…e totushi mai bn park mi s-a eliberat o piatra de pe inima p cuvant..succes in continuare!

  23. Domnule Cosmin, nu aţi citat articolul complet. La sfârşitul lui, fata spune:

    “P.S: o singura chestie regret din tot… ca iubesc pe cineva ff mult…..si pt el as face orice deci … suport absolut orice numa sa fiu in preasma ta radule….TE IUBESC:(”

    Deci, fata are, totuşi, pentru cine să trăiască. 🙂

  24. si eu m-am saturat viata…….e o porcarie………chiar nush ce sa fac….sunt deprimat…..

  25. Frate,tie ti sa urat cu binele,poi sunt oamenii care ar da orice sa fie in locul tau,tu iti dai seama ce spui cand spui”death rules”???????iti spun io k habar nu ia si ca toate comentariile tale sunt bazate pe pliciseala!TREZESTE te viata inseamna mai mult decat a te supune unor reguli,sau a suferi nedreptati,viata e si frumesete,e prietenie,dragoste,si asta nu e teorie,e practica,crede ma ,iti spun k DOMNUL ISUS nu a murit k u sa te plangi!cauta ce e mai bun in toate,cauta fat placuta a lucruriilor,cauta motivul pt care ti se intampla(pt k totul se intampla cu un motiv)si mai ales CAUTA TE PE TINE INSUTI,pt k asa vei putea sa intelegi si pe ceilalti!aaaaaaa si nu zi NICIODATA k te ai “saturat de viata”pt k niciodata nu o sa fii destul de “satula”de ceva ce ti se da doar o data si e asa pretios!(de tine depinde cat de pretioasa o facI)MULTA BINECUVANTARE!

  26. Hai frate lasati-ma cu atata Dumnezeu!!!!Si eu am acum o stare proasta,ca d-aia am dat pe google “m-am saturat”,dar cum spuneam asta nu este decat o stare!!!
    Tre sa apara ceva ca sa iti revii!

  27. Draga Vera,

    Supararea este intr-adevar o stare, insa in spatele acestei starii exsista un fapt, prin actiunea caruia ai ajuns in aceasta stare.

    Deci de ce te-ai saturat?

    Cosmin

  28. Eu atata pot sa spun ca intradevar viata este grea dar dupa orice rau exista si un bine.Daca voi credeti ca va-ti saturat de viata o sa ajungeti la varsta la care o sa va para rau ca nu v-ati trait viata din plin si din pacate va fi tarziu.Mai ganditi odata inainte de orice a-ti vrea sa faceti rau cu viata voastra nu merita , o fi ea buna sau rea dar traiti din plin orice moment al vietii voastre.Merita eu am incercat si pe bune ca merge.

  29. Sie eu m-am cam saturat de viata asta de kkt desi am doar 15 ani.Vorba unchiului meu:Hehe mai ai de trait in kkt,asa k obisnuieste-te de acum:)).Si eu am,,cateodata,, parintzi dobitoci dar asta e,nu ni-i alegem,ne sunt dati.Macar ii multumesc lui D-zeu k am o sora super klumea.

  30. Candva o sa va para rau pt cuvintele astea … cand parintii nu vor mai fii … o sa vedeti ca ati facut o mare greseala criticandu-i in loc sa ii iubiti si sa ii pretuiti!

  31. mai inainte m-am certat cu parintii pt k imi interzic o multime de lucruri. am scris acest mesaj pe google si am ajuns pe aceasta pagina. intr-un fel ii dau dreptate simt exact acelasi lucru ca si ine in acest moment……ar sincer sa iti spun mai tarziu voi fi fericit k am familie o famile care ma intelege dar acum am impresia k nimeni nu ma intelege si ma simt izolata……asta am avut de spus te poo si ai grija de tine

  32. Draga Andrea,

    Traim intr-o lume cuprinsa de ura si mandrie, de frica si nesiguranta. In cele mai multe cazuri, aceste fenomene sunt cauzele disperarii, care mai apoi ne conduc spre izolare. De multe ori suntem coplesiti de realitatea faptului ca nimeni nu ne intelege, sau teama interioara, ca daca afrimam un anumit lucru, vom fi criticati sau inabusiti de afirmatiile altora.

    Este important, ca si crestini, sa mentinem pozitia noatra in Cristos, unde gasim desfatarea si binecuvantarea, unde gasim raspunsurile vietii si speranta pentru prezent (si chiar viitor). In al doilea rand, este important sa ne aventuram in Cuvantul Sau, iar atunci cand venim inaintea acestui Cuvant, este important sa cerem ajutorul Duhului Sfant pentru a ne calauzi in intelegerea cuvintelor pe care le citim, iar mai apoi sa cerem ajutorul de a avea abilitatea de a creste in Cristos. Aceasta este lucrarea lui Dumnezeu in viata fiecarui copil al Sau. De fapt, tu trebuie sa reflectezi asupra vietii tale, iar mai apoi, sa te intrebi gandesti si sa examinezi daca viata ta este sau nu in Cristos. Este Cristos in viata ta.

    Un condiment important, dupa ce am rezolvat problema verticala, este de a incerca sa ne realtionam cu cei din preajama noastra. Incearca sa petreci timp cu parintii tai, cu prietenii tai, cu colegii tai. Viata este un dar, iar noi trebuie sa reflectam trairea acestei vietii in conformitate cu ceea ce am primit, adica un dar. Poate te intrebi cum voi face acest lucru?

    Pentru inceput, cred ca este necesar sa incepi sa asculti si sa vizionezi toate lucrurile care au loc in preajma vietii tale. Priveste la familia ta, prietenii tai, colegii tai, etc., pentru a observa lucrurile care iti plac despre acestia. Mai apoi, este corect sa scoti in evidenta lucrurile care te deranjeaza, iar in timp ce vei face acest lucru, incearca sa vezi cum vei schimba anumite lucruri in aceste realtii. Un component important este sa incepi acest proces cu tine, iar mai tarziu, cu cei pe care-i iubesti.

    Ma voi oprii aici sperand ca aceste randuri te vor ajuta.
    Astept comentariul tau!

    Cu stima si respect, Cosmin Pascu

  33. Draga Cosmin,

    M-am saturat sa vad ca ce muncesc eu in 10 ani altul poate primi pe moca intr-p zi.Dar nu-i nimic…asta a fost decat o stare!

    sunt un prost…dar cand ma uit in jurul meu prind curaj!

  34. ai mare dreptate si eu m-am saturat de viata asta toata lumea nu ma suporta ma-m saturat !!!!! astept un sfat de la voi ce sa fac ?mesajul a fost scris in data de 24 iunie 2008

  35. Draga StreeT,

    Disperarea este primul pas ce ne impinge sa ne sinugidem, insa pentru a scapa de acest sentiment, trebuie sa analizam ceea ce ne impinge sa ajungem la sinucidere.

    Care sunt motivele pentru care doresti sa apelezi la o astfel de deczie?

    Cu stima si respect,
    Cosmin Pascu

  36. Hai sa ma descarc si eu: Am 39 de ani si incerc sa-mi schimb locul de munca, am investit timp si bani sa invat si sa dobandesc niste certificate in domeniul calculatoarelor pentru a putea sa-mi schimb meseria de sofer, am trecut in anul 2 la facultatea de drept, avand rezultate foarte bune si acum constat ca fara relatii nu pot ajunge nicaieri nici macar ca operator sau tehnician PC, la o firma am fost discriminat pe motiv de varsta, am depus multa pasiune sa invat despre calculatoare si sunt foarte dezamagit ca nu prea am nici o sansa, adica nici peste trei ani cand voi termina facultatea nu o sa am sanse din cauza varstei, o sa ma plafonez din cauza asta?
    Sunt foarte deprimat si nu stiu cum sa ies din starea asta, vad viata ca la un tv alb-negru, nu stiu ce sa fac, poate e de vina si moaca mea, poate nu am conceput cum trebuie CV-ul, mi-ar place ca vizitatorii sa-si dea cu parerea si sa-mi dea un sfat la buiadanut@yahoo.com despre cv-ul meu pe care il gasiti la http://buiadanut.page.tl/
    Cu mult respect, Danut

  37. Stiu k viata e un kkt,si a mea e cam la fel,dar am un sfat pt tine:TRAIESTE SA LE FACI CELORLALTI IN CIUDA,NU DA SATISFACTIE LA NIMENIAPELAND LA GESTURI EXTREME,CACI DACA RECURGI LA ELE ALTII POATE SE VOR BUCURA!!!!FII PUTERNICA!!!Mai este cineva aici care te intelege…crede-ma NU ESTI SINGURA!!!

  38. isterici si distrusi…..cine nu e tare de caracter….asta este ,cedeaza….dar aici sunt multe variabile… caracterul trebuie format,ma rog…asta e romania si conditiile actuale

  39. asta dupa ce zice suna a emo….dar nu pot sa comentez la obiect ca nu o inteleg….eu ma iubesc pe mine,iu=besc viata ,buna,rea si sunt un optimist incurabil

  40. M-am saturat sa pierd zilnic bani poker si sa am ghinion , m-am saturat sa fumez , m-am saturat sa vad cum unii au bani multi si altii mor de foame …m-am saturat de astia care imi citesc mesajul si comenteaza !!!! !

  41. Sunt uimita sa vad ca nu sunt singura care a tastat pe google ”m-am saturat de viata”..

    dar eu m-am obisnuit… nu stiu cum e sa fii liber, sa te distrezi, sa iubesti si sa fii iubit…

    stiu doar cum e sa fiu certata, sa mi se impuna lucruri stupide pe care sa le respect,sa fiu trasa la raspundere pentru tot, sa constat ca cei pe care ii iubesc ma tradeaza, sa descopar ca lumea nu e asa cum o credeam…

    inca mai sper…sa-mi gasesc lumea mea in care sa pot trai fericita…

    Eu cred in Dumnezeu.. nu inteleg de ce nu are mila fata de cei buni la suflet, si de cei care cred in El…dar..o fi avand motivele Lui.. de multe ori L-am simtit ca e langa mine. Cum? Nu stiu sa explic…M-a ajutat? Nu stiu…

    Biblia.. nu am citit-o… si nici nu stiu daca eu cred sau nu cred aceste povesti…nici nu ma intereseaza sa stiu…

    Dar asta e…

    Spuneai ca iubesti pe cineva..
    Iubirea..ce sentiment frumos..
    Si eu iubesc.. dar…
    E atat de departe de mine…
    In alta tara…

    Motive sa traiesc? Nu stiu… Poate doar sa astept zile mai bune…

  42. eu tot mam saturat de multe si multe lucruri merg in potriva mea,dar eu vreau sa traiesc,sa vad ceva bun ku toate ka nu vad nimik,\.Tu bine ka teai saturat de parinti de frate dar eu nu am de cine sa ma satur.sint mai pierduta decit tine si nimeni nu ma intelege dar am invata a avea rabdare si a astepta ka poate mine va fi mai bine.succes

  43. Ce e drept..viata este grea !! Insa nu imi pasa.Vreau sa cred k sunt mai puternica de atat !! Vreau sa cred k nimic nu o sa ma doboare suficient de tare si stiu k mereu voi gasi puterea de a ma ridica pentru simplul fapt k sunt orgolioasa. Vreau sa le demonstrez unor anumite persoane k pot mai mult decat ar fi crezut ei vreodata…si mai ales vreau sa-mi demonstrez mie …pt k odata si eu am incetat sa mai cred in fortele mele.Insa rautatea din jurul meu m-a incurajat in loc sa ma demoralizeze. Chiar cred k atunci knd nu veti mai privi toate remarcile urate din jurul vostru k pe ceva negativ totul va fi mai bine. { ce nu ma doboara ma face mai puternik }

  44. multa fericire si dragoste din partea mea pt. toata lumea care s-a saturat de viata…succes in viata si zile mai bune 🙂

  45. ba fratilor voi suntetzi nebuni :O :O :O… si io asc punk si muzik asta nu-ti transmite nici un mesaj negativ dimpotriva ea te ajuta sa realizezi in ce lume traiesti ( in fine,fiecare gen de muzik are mesajul lui).. dar frate cum sa-ti pui capat zilelor cand pe lumea asta sunt atatea de facut si de vazut mai ales de trait ;).. BE HAPPY !!! traieste-ti viata asa cum sti tu si chestia cu parintii dala si lor putina atentie si putina dreptate si ai sa vezi ca va fi mai bine…. Si io am avut probleme cu ai mei ca am fost cum am fost dar am vb cu ei si au ajuns sa inteleaga ca asa sunt eu si ei nu au ce sa faca ca sa ma schimbe (ma puteau da afara din casa ca nu-mi pasa).. Deci ce cu idei de genu “M-am saturat de viata,mai bine imi pun capat zilelor,nimeni nu ma iubeste…” etc etc… mai rumegati pe ideea de viata si traiti-o la maxim ce draq` doar 1 Viata avem nu mai multe… care au nelamuliri cu viata si credeti va pot ajuta cu un sfat dati mail la dragosh4@yahoo.com poate va pot fi de ajutor… Don’t worry there’s no sugar !!! Just live youre life 😉 😀

  46. M-am saturat de viata, dar nu in sensul in care sa-mi iau zilele pt ca nu as face niciodata asa ceva. Dar am ajuns sa cred ca sunt nebun, pentru ca ma cert cu foarte multa lume. In casa este mereu o cearta. Nu mai rezist. Simt ca mor, ca imi pocneste capu. Ma gandesc serios sa imi fac un control, ca ori sunt eu nebun ori e proasta lumea. Imi este frica de un lucru, de rezultat…..daca sunt nebun? Ce ma fac? Sunt student la drept si daca imi iese ceva la bibilica s-a dus dracu toata viata mea si toata avocatura lu masa. Dar vreau sa stiu daca sunt nebun , viata asta e o porcarie….de ce suntem trecuti prin toate incercarile astea? M-am saturat, NU MAI POT!!!

  47. Te-ai saturat de viata? si stai pe net sa te lamentezi? e bine, presupun ca nu ai mai mult de 18 ani. In fine, in loc sa faci din asta o chestie cool cu care sa te dai mare anturajului tau, mai bine pui mana is faci ceva, de exemplu invata, nu e niciodata prea tarziu.

  48. Asa surioara..dao drk de viatza…si yo mam saturath..nu mai suport nmk…nu mai are nici un rost..:)azta ie…nu otzi gandim la fel..nu totzi ne bucuram de clipele aztea..risipite degeaba…nu toti vedem lumea asta k fiind paradisul..nu toti credem in sperantze..care se afla k sunt fara folos….”sperantza nu moare niciodatha” defapt atyunci realizezi k a murith…nu toti ne gandim la lucruri frumoase…nu toti trasim in lux……deci….viatza nu mai are nici un folos…cand itzi dai seama k ai cazuth in prapastie si nu te mai poti ridica….realizezi k ai pierduth..k sa terminath..nmk nu te mai poathe ridica…dar azta ie…..cred k vam plicty…da viatza……;)parerea mea..opinia mea..:(viatza nu ie de folos…ie doar o hartie pe care o folosesti odatha apoi o arunci si nu te mai intereseaza de ea

  49. M-am satura de viata…M-am saturat de scoala… M-an saturat de colegii care se gandesc numai la sine… M-am saturat de mama care ma tine intotdeauna in casa pe cind am deja 19 ani… M-am saturat de tata care nu poate sa se disparte de sticla… M-am saturat de fratele care ma bate intotdeauna cind ii intorc cuvintul inapoi…

  50. Laura, Te rog sa nu ma crezi un ipocrit, totul este aranjat intr-un fel de sus, Momentele nasoale din viata (chiar daca par in mod continuu) unii le numesc incercari. In primul rind nu incerca sa schimbi pe nimeni si nimic, n-ai sa reusesti. Concentreaza-te asupra ta si a scolii (daca inca mai esti la scola sau la facultate) daca nu, fa-ti treburile care iti sint date sa le faci si asteapta. La un moment dat trenul se va opri si pentru tine in statie.
    De asemenea pt. Angel– Viata ti-a fost data ca s-o traiesti, tu nu te-ai saturat de viata pur si simplu te-ai saturat de greutatile care ti-au fost date in viata (sa stii ca poate fi si mai rau, dar bine inteles poate fi si mai bine). La scoala trebuie sa te duci si sa inveti cit poti mai bine doar asa vei putea sa devii independenta. Sticla este un refugiu pt tatal tau — el s-a dat batut, Lui frate-tu nu-i mai intoarce cuvintul inapoi, Daca frete-tu nu este capabil sa inteleaga ca greseste, nu te ajuta la nimic daca tu ai dreptate si el n-are ca oricum nu-si va schimba atitudinea.
    Foarte multi dintre noi am trecut prin greutati pe care le-am crezut de netrecut. Nu te da batuta, gasesteti prioritatile si intr-o zi o sa fie soare si pe strada ta.

  51. Sunt in aceeasi situatie ca a ta !..Ma simt un nimeni…Parintii de multe ori sau de fiecare data imi dau senzatia ca nu ma vor…Si culmea sunt SINGURA la parinti :-((..intr-un cuvant ! M-AM SATURAT ! …

  52. va garantez ca peste 3, 4 ani nu veti mai gandi la fel.sunt multe lucruri care va pot scoate din starea asta…ce-ar fi sa incercati sa invatati mai intai sa scrieti corect si apoi, dupa ce sunteti “asi” sa va vad eu daca mai sunteti DEJA asa de satui de viata! fiti macar recunoscatori ca aveti parinti…

  53. fix aceleasi intimplari am si eu mam saturat de tot toti zbiara la mine parca leam luat prinzu sau ceva de genul ista !!!tot timpu cad vinovat in fata familiei.De ce? (tot timpul imi pun aceasta intrebare.)si voi ziceti ca virsta,eu am 17 ani si cred ca sunt destul de mare ca sa pot intelege ce inseamna viata si sa o pot conduce un pic de unu singur,sunt persoane ca la anii astia au familie si sunt fericiti.
    M-am saturat de viata.

  54. Si eu te inteleg , crede-ma.Uneori ( adica mai tot timpul) simt ca mama tine mai mult cu frate-miu si zbiara la mine pentru toate prostiile pe care le face.Singurul lucru care ma linisteste e faptul ca la 18 ani voi zbura la tata, terminand o facultate si gasindu-mi un job.Astfel voi fi pe picioarele mele, fara sa ma streseze glasul ascutit al mamei.

  55. stai linistita…nu esti a freak sau ciudata…poate doar ranita si plictisita de rautatile celor din jur…cat despre viata ta…pot spune ca m aflu si eu in aceeasi situatie…d multe ori…orcum tzine minte intotdeauna poate fi mai rau..eu am realizat asta…cat timp mai ai p cn sa t bazezi..nu renunta…un prieten cv..care sa t inteleaga..cu care sa potzi vbi…mai e o sansa…nu ca in cazul meu…l mn e totul pierdut …l tn nuh….

  56. Hmm, cereti prea mult de la cei din jur. Daca te inconjori doar de ce-ti place e ok, altfel viata e plictisitoare in general. Poate la 18 ani ai impresia ce te asteapta cinestiece dar daca nu te inconjori de prieteni si persoane dragi te lupti aiurea cu morile de vant. So, viata e frumoasa dar nu-ti pierde timpu cu oameni care te trag in jos. Bucura-te de familie si prieteni.

  57. eu cred k….esti cam scz dar proasta.asculta bitza-pofta de viatza.ar trebui sa te bucuri de viatza totusi…..

  58. sincer vorbind……viatza asta e frumoasa cu bune si rele,dar cand vezi ca vin relele una dupa alta ce sa mai faci……nu stiu sar si eu am o situatie care nu ma lasa sa respir…mi se cere prea mult si in schimb mi se ofera urlete,tipete….vorbe urate.Si eu m-am sa saturat sa sper ca poate va fi bine….pana cand?????pana cand am sa sper si nu am sa vad nici un rezultat….incerc sa-i multumesc pe toti…dar degeaba….duc o viata urataaaa….m-am saturat de aceaisi chestie mereu,nimic nu e bun,nimic nu iese.ce sa fac sa schimb toate astea……sincer spun din nou …..orice are limitele lui,dar ale mele au fost depasite de mult.m-am saturat:((:((:((:((:((:((:((

  59. aaa……si sa nu uit…eu nu am probleme cu parintii mei…….tata e adevarat bea foarte mult,dar il iubesc,este tatal meu si fara el nu as fi existat.mama mea am avut o perioada cand nici macar nu o bagam in seama,dar mi-am dat seama ca mama mea e cea mai importanta,pentru ca mereu a fost langa mine desi i-am gresit mult.o iubesc mult tare si as vrea sa fie vesnic langa mine.am si un frate mai mare,casatorit,are un baietzel de 3 ani…pe care il ador si ma lupt pentru el cat pot.pentru ca il condiser ca fiind al meu.problemele vin insa din alte parti,persoane in care mi-am pus toata dragostea….caruia intr-un moment i-au raspuns…..iar acum…..nici nu mai vreau sa-mi amintesc…in fiecare zi la fel…urlete,tipete,cereri…conditii…..da stiu…cel mai bine e sa renunt….dar e greu dupa 2 ani de zile….in care ai prins curaj si totul parea mai bine.sa ziceam ca as face pasul…..ce fac daca mi-a promis ca o sa-mi para rau?????e greu tare,sincer vorbind.si eu am impresia uneori ca sunt nebuna….oricum citesc de 5 ori pe zi o rugaciune facatoare de minuni catre maica domnului.cred in dumnezeu si imi doresc sa ma ajute,pentru ca nu mai rezist mult,nefiind vorba de sinucidere.ma simt rau moral si fizic in acelasi timp.as dori sa-mi raspundeti daca puteti!!!!

  60. e foarte asemanatoare viatza mea cu viatza acestei fete asa ca nu o contrazik ci din contra o sustin………..pentruca uneori chiar si eu cred ca lumea asta nu e asa cum o vreau eu si chiar mam saturat de viatza.asta e……….

  61. mam saturat pursisimplu de parintii mei care intotdeauna se cred mai inteligenti ca mine si niciodata numi asculta parerile mele fac doar ce vor ei…………….mam saturat si de scoala………si mie sila de prosti care nu ma suporta dar se uita la mine ca niste fani…………..fuck school days………………

  62. nu sunteti singuri care va-ti saturat de viata si eu mam saturat shi ink foarte mult .Parintii nu ma asculta de loc daca vreau sa le spun ceea ce simt sau ceea ce mi sa intamplat lor nu le pasa de loc ei imi spun doar ca sunt foarte obositi shi ma intreaba dak miam faqt temele ei nu isi dau seama cand sunt suparata pentru ca ei nici macar nu stau langa mine aproape de loc
    .Tot timpul vin obositi si nu au timp pentru mine,dar pentru statul in bucatarie,fumatul in prostie shi bautura au timp.Ei nu stiu ca mam indragostit,ei nu stiu ca am probleme in dragoste ei nu stiu ca de multe ori as vrea sa mor stiu ca o sa sune aiurea ,dar de multe ori singura persoana in care am incredere este o profa dea mea acre ma ajuta as merg mai departe shi care ma incurajeaza care imi spune ca ar trebui sa incerc sa vad shi ce este bun in viata mea shi sa imi dau seama ca baietii sunt niste prosti si ca nu merita sa plangi pentru ei shi care imi spune ca relatia mea cu parintii se va imbunatatii la un momentdat pentru ca isi vor da seama ca shi ei gresesc shi ca ar trebui sa isi asculte copilul shi care imi spune ca orice om shia dorit la un momendat sa isi puna capat zilelor

  63. sall…din neferikire j io st in akeiasi situatie.Sinker mam saturat de toata lumea kare iti vrea numai raul j de akeasta viata p kare o am j kiar p bune mam gandit j io l posibilitatea de sinukidere.L skoala merg pt k tb s imi kreez un viitor insa niki aiki nu am norok.St ghinioanista din toate pct de vedere, in dragoste, skoala, in relatia k kei kare ma inkonjoara…………fuck this life…………..

  64. sall…din neferikire j io st in akeiasi situatie.Sinker mam saturat de toata lumea kare iti vrea numai raul j de akeasta viata p kare o am j kiar p bune mam gandit j io l posibilitatea de sinukidere.L skoala merg pt k tb s imi kreez un viitor insa niki aiki nu am norok.St ghinioanista din toate pct de vedere, in dragoste, skoala, in relatia k kei kare ma inkonjoara…………

  65. Ceea ce spuneti ” sinuciderea” nu este o solutie ! Clar ! …N-are rost sa va curmati viata doar pentru niste probleme,sau pentru o perioada mai proasta a vietii voastre. Viata este frumoasa . Si sa nu uitati urmatoarele cuvinte : Daca binele si raul nu ar exista nici VIATA nu ar exista,caci pana la urma o sa ne plictisim de “BINE”. Raul si binele sunt componente importante ale vietii.

    [ Multa bafta ]

  66. si eu simt acelasi lucru.Nu ma simt iubita de nimeni.am prieteni dar nu ma sprijina deloc.fratele meu ..off.familiaa mea…:|
    m.am saturat de viata astha.iubesc dar nu sunt iubitaa.de ce??? nustiu…

  67. yo mam saturat de parinti nu mai pot asa sa traiesc…in orice moment eu is vina de tot …toti prietenii incetul cu incetul ma tradeaza nu mai pot… mam saturat de viata… life is sucks…. death ruless…

  68. m-am saturat de tot ce include dragoste si viata pl rezum tot in dr…. si distractie nu mai pot gandi serios si kla o adica viata ce inseamna;te nasti cresti te duci la gradinita apoi la scoala te indragostesti term fac te angajezi te insori te duci la munca faci copi si apoi muncesti de pe o zi pe allta sa intreti fam asta e viata ;ia frate si fute bea dr…;. distreazo la max ca mai bine tr putin si bine de ce sa muncesc o viata intreaga sa traiesc de pe o zi pe alta???
    :)))

  69. Stiu cum este si eu ma cert cu parinti mei dar ei au dreptate si chiar daca pe moment sunt suparata si am multi nervi si nu imi pasa de nimic ii iubest eu vor sa-ti fie bine. Orcat de greu ar fi nu trebuie sa-ti doresti moartea. Gandestete la alti copii care au boli si vor sa traiasca.
    Gandestete la tine si la fericirea ta. Vorbeste cu ei si spunele ce simti.
    Eu cu suguranta sunt mai mica ca tine si am trait momente mai groaznice. Dar orcat de groaznic ar fi nu as vrea sa mor. Gandestete la tine! Sper sa-ti dai seama la timp pe ce cale sa o iei.

  70. opreste-te o clipa si priveste cate comentarii a strans mesajul tau…cateva…fiecare a dat intamplator sau nu peste gandurile tale, fiecare a incercat sa-ti dea o solutie, insa solutia este doar la tine, doar tu poti sti ce este cu adevarat in sufletul si in familia ta…unele mesaje suna foarte bine, par desprinse din filmele cu happy end, insa viata nu este roz, ea are si pete negre ca abanosul. tu treci printr-una din ele…odata cu timpu, iti vei da seama cum trebui sa procedezi…si kum ne place noua sa fim buni psihologi: ai grija de tine, gandeste-te ca tu trebuie sa fii cea mai importanta persoana pentru tine…bafta

  71. Am vazut postul de mai sus in am citit in mare parte comentariile altora. Ati consolat fata cat se poate de bine, ba mai mult a si primit sfaturi ce trebuie sa faca in altfel de situatii.
    Ce stiu eu sunt un baiat de 17 ani! in orice famile exista certuri si mai ales copii nedreptatiti in fata fratelui mai mic sau mai mare, in fata parintilor si a restul copiilor!
    Ca urmare rabdarea nu e de ajuns, tacerea si acceptarea pedepsei pentru altcineva! La urma urmei tot o sa ne saturam, desi mi-am pierdut putin credinta in Dumnezeu tot aprob ca aveti dreptate in privinta acestuia dar Dumnezeu nu se gandeste ca incercarile puse in fat(z)a fetei o poate duce la fapte grave, ii schimba mentalitati! se satura de viata?
    fata are nevoie de un om de clasa mare Recomand un psiholog de preferat unde sa discute cu el despre ce e vorba si sa-l duca acasa la parinti pentru a avea un dialog toti 5! Mama, tata, frate ea si psihologul! Sa se asigura ca psihologul va fi de partea ei (daca ea are dreptate) si sa nu ia in considerare tot ce spune mama sau tata pentru ca ei isi expun punctul de vedere gresit in cele mai multe cazuri! Face aia, nu face aia, e de vina! Si ea nu are dreptul la cuvant. Automat acesta incearca sa-i faca pe parinti sa inteleaga prin ce trece fata si se vor gandi de 2 ori mai bine inainte sa o certe

  72. Un simplu adolescent? Mai mult de atat, probabil un tanar iubit de Dumnezeu. Multumesc pentru mesajul tau. Sunt de acrod ca deseori parintii sunt prea duri si nu inteleg problemele si dificultatiile generatiei voastre. Cred ca avem nevoie ca voi sa comunicati aceste diferente pentru a informa nu doar parintii, dar si intreaga societate si biserica locala.

    Cu stima si respect,
    Cosmin Pascu
    bisericata.com
    adevar.wordpress.com

  73. Parintii sunt niste dobitoci , eu sunt sigur ca ma pot descurca singur in viata nu am nevoie de niciun parinte , doar de un loc unde sa stau atat mi-ar trebui asta e singurul lucru care ma tine acasa , deci pur si simplu ii urasc , pe mama mai putin pe tata nici nu il consider tata , se crede prea sef , e un dobitoc , imi doresc sa dispara intr-un mod sau altul

  74. Draga Anonim 123,

    Observ cat de suparat/a esti pe parintii tai. Crezi ca ma poti ajuta in intelege mai eficient modul pentru care iti urasti parintii atat de mult? Ce te-a determinat sa sustii astfel de afirmatii?

    Cu stima si respect,
    Cosmin Pascu
    adevar.wordpress.com
    bisericata.com

  75. este interesant cat de hotarat esti, eu cred ca tatal tau este un tata absent si asta te-a cam facut sa il urasti, cu faptul ca sunt dobitoci nu sunt de acord, in primul daca nu erau ei nici nu existai asa ca bucurate ca existi si ca ai parinti indiferent ca sunt buni sau rai si in al doilea rand nu cred ca e normal sa fi lasat sa faci ce vrei , vad ca scrii ca tatal tau se crede sef …ce ti-ai dori sa ai spui tu ce sa faca si el sa execute? cred ca problema este ca i nevoie de un tata care nu prea te baga in seama , asta e o problema intradevar, sa stii ca de multe ori parinti din tara noastra nu stiu sa comunice cu copii si eu am un tata care nu mi-a spus niciodata ca ma iubeste , dar eu stiu ca ma iubeste chiar daca nu o spune incearca sa o faca in felul lui( nu zic ca asta e bine) prin mici cadouri etc, peste tot ce ti-am spus vreau sa iti spun ca este cuiva care chiar ai pasa de tine chiar daca tu nu il cunosti , pe mine ma uimit cand am auzit ca exista cineva cariua ai pasa de mine chiar daca nu il cunoscusem si nici nu stiam mai nimic despre el, acea persoana este Isus …acel Isus din biblie, EL a decis sa moara pentru pacatele mele si ale tale , toti suntem pacatosi si avem nevoie de iertare si pentru asta Isus a platit un pret foarte scump care nu l-ar fi platit nimeni altcineva , o moarte pe cruce groaznica, dezbracat complet in vazul tuturor, eu unul am fost uimit si incantat sa stiu ca cineva ma iubeste si a murit pentru pacatele mele, ma simteam pacatos si neiubit in acelasi timp,viata nu are nici cel mai mic sens fara Dumnezeu poti sa incerci multe lucruri dar o sa vezi in final ca orice ai incercat nu te-a satisfacut si ca toate lucrurile sunt de moment, doar Dumnezeu este cel care iti da dragoste care ramane, bucurie care ramane, pace care ramane,bunatate care ramane, astept un mesaj de la tine.

  76. As explica eu cat de simplu este, dar nu ati intelege, nu auziti, nu vedeti. Demonstrati ca prostia doare, mereu va complicati singuri existenta si drumul care ar duce catre simplificarea lucrurilor pentru voi nu exista pentru ca nu aveti curaj.

  77. Si eu m-am saturat de viata. Cred ca sufar de depresie cronica. De mult timp deja, nu mai simt ca viata mea are vreun sens, nu vad vreun rost in nimic din ceea ce fac. Oamenii din jur stiu doar sa ma tradeze, sa-mi zambeasca in fata-iar atunci cand nu-s cu ei, sa ma barfeasca in cel mai urat mod, sa-mi critice ideile, sa-mi calce in picioare aspiratiile si multe alte chestii. Chiar nu inteleg pentru ce am venit pe lumea asta.

  78. Eu deasemenea m-am saturat de Viatza..Am 20 shi ” m-am saturat de tot …deseori ma gindesc la sinucidere dar ma opreshte un Lucru “PARINTZII” nu imi pot imagina cum ai mei vor suferi shi asta ma opreshte…….Sunt o persoana foarte complexata \shi cel mai interesant singur shtiu ca arat bine dar asta e…Nu ma pot distra de fapt demult am uitat ce inseamna asta … Nu pot spune ca am prieteni Care Intradevar sa-mi fie adevaratzi…
    nu sunt increzut in mine shi asta ma Omoara cel mai tare…ce mai pot spune..prin cuvinte e greu…Totushi M-AM SATURAT DE VIATZA dar nu prea vreu sa mor..

  79. Mdea…te inteleg,pt ca si eu trec prin aceeasi situatie,insa eu traiesk doar cu mama,tatal a decedat iar frati nu am….si eu mam saturat de ea,se intimpla exact ca la tine,mama tipa intruna,imi impune reguli(stupide!!!!)si altele,tot vroiam sa mor,sa nu mai vad pe nimeni,insa acuma miam dat seama ca nu merita sa ma sinucid , daca am suferit din acuza unor persoane,vreau sa traiesk,si sai fak si pe ei sa sufere!Ai perfecta dreptate “life is sucks”

  80. In primul rand eu m-am saturat de viata si m-am suparat pe viata de foarte multe ori. Imi aduc aminte ca aveam in jur de 14-15 ani si parintii mi-au interzis sa mai umblu cu un anumit anturaj si am inceput sa fac crize, sa tip, sa urlu, sa plang, sa zic ca vreau sa mor, asta pana cand una din prietenele mele chiar s-a sinucis. Avea 15 ani, termina clasa a 8-a, si pentru ca persoana pe care o iubea plecase din tara si nu-i ii raspundea la scrisori, s-a decis sa se omoare. S-a otravit, s-a chinuit o ora inainte sa moara. Actul ei mi-a schimbat ideile pentru multi ani si nu m-am mai gandit la sinucidere.
    Oricat de suparat sau suparata esti, nu uita, ca toata puterea este in tine, in mintea ta, tu controlezi totul de fapt: cat de mult te pot afecta vorbele cuiva la adresa ta, modul in care se poarta apropiatii cu tine si chair ce parere au altii despre tine.
    Cel mai greu lucru in viata este sa te cunosti pe tine, sa iti poti controla faptele si sa-ti mentii o imagine buna despre tine pe care tu crezi ca o pot avea altii despre tine.
    Viata e ca un val, te tot urci pe el, mai aluneci, mai urci, poti sa cazi, dar atata timp cat plutesti si ai aer sa respiri inseamna ca traiesti.
    Gandeste-te ca si cei mai celebri oameni din lume au zile, poate luni de cacat. E normal sa ai perioade oribile in viata, doar ca sa te poti bucura de cele frumoase cand apar.
    Cred ca fiecare suntem pe pamant cu un scop anume.

  81. […] „Te inteleg, pentru ca si eu trec prin aceeasi situatie, insa eu traiesc doar cu mama,tatal a decedat, iar frati nu am….si eu m-am saturat de ea, se intimpla exact ca la tine, mama tipa intruna, imi impune reguli (stupide!!!!)si altele, tot vroiam sa mor, sa nu mai vad pe nimeni, insa acuma mi-am dat seama ca nu merita sa ma sinucid, daca am suferit din acuza unor persoane,vreau sa traiesc, si sai fac si pe ei sa sufere!Ai perfecta dreptate “life is sucks” MaRrY, adevar.wordpress.com […]

  82. Am ramas surprinsa de cuvintele unora:)mai sus am vaz cum zicea vera”hai ma lasa-ma cu atata Dumnezeu” vera as vrea sa te intreb,u crezi k Dumnezeu te-a parasit vreodata k sa zici sa te lase altii in pace q atata Dumnezeu?eu nu cred!!!pt ce-i ce nu-si mai doresc aceasta viata asa cum au zs,vreau sa le trans cv:) viata este un dar de la Dumnezeu si noi tre sa-l respectam asa k nu va doriti ceea ce mai trz o sa regretati pt k in viata veti avea parte si de alte daruri dar aveti si voi rabdare pt k Dumnezeu nu doarme,el ne vede si are grija de noi ba chiar mai mult ne iarta si gerselile ce sunt de neiertat pt k el ii tatal nostru si ne apara de rau,nu fiti si voi rautaciosi,va rog!!!ganditi-va si voi la cei paralizati,cu un handicap sau ce-i ce chiar nu pot sa fie asa k voi,acei oameni ce-si doresc oare?moartea?eu zic k nu k multi isi zic lor si celui de sus:DOAMNE AJUTA-MA!!!asa k asta ar trb sa zicem q totii nu sa-i cerem sa ne ia viata,stie el cand tre sa faca si gestul acesta!!!reveniti-va si fiti realisti!!!va pup

  83. Au trecut cativa ani de cand m-am saturat de viata, a trecut ceva timp de cand am postat primul comentariu in 2007, a trecut ceva de cand am realizat ca nimic nu conteaza in viata asta, si totusi n-am murit.
    Mai am arme si probleme, probleme stiu ca avem toti, sper sa ingrop cat mai multe si sa uit de ele, ca ar fi existat vreodata. O groapa sapata intr-o noapte rece si ploioasa de toamna, si un fulger care mi-a luminat fata, mi-a adus aminte cine sunt.
    Stiu ca viata merge inainte ca n-are cum sa mearga inapoi,ramane de tine cum reactionezi si de cum decizi, bine sau rau.
    In viata asta de 2 lei, inconjurat de prieteni falsi, oameni de nimic, tarfe de sex opus cu chip angelic,o lume corupta in care banul face leagea.

    Capu sus pentru ziua de maine,
    Capu sus pentru toti ce s-au dus,
    Capu sus pentru vremuri mai bune,
    Tine capu sus orice ar fi, si incearca sa zambesti.

  84. Pai draga mea,sunt in aceasi situatie.M-am saturat de absolut tot.Dar trebuie sa trecem peste pana cand va fi bine intr-o zi….:( Imi pare rau sa zic dar si eu imi urasc parintii. Life sucks hard :(..Pre mul.te probleme,prea putine momente frumoase…:((

  85. daca crezi ca e greu sa traiesti cu greul ce il ai acum gandestete sa traiesti in chinuri mai mari si fara nici o speranta ..pleci din lumea asta intro lume fara nici o dragoste ..poti sa i-ti imaginezi sa nu auzi nici mangaierea unui cantec de pasarica sau a unei raze de soare doar chin asa haide sa cerem ajutor la cine stie din ce suntem facuti si prin ce trecem ..vreau ca atunci cand viata asta grea pe pamant se gata sa gasesc fericire..

  86. Cred ca am ajuns unde trb…
    Am 14 ani si cand ies cu prietenia fara toti au prietene.. eu nu am noroc de nicuna.. toate cu care vb zic credeam ca numa prieteni si atat si vrajeli dinalea… nush sunt chiar asa urat.. ? de trb cred ca sunt ca multe fete vb cu mn mult si pe mess si sms si al sc dar nus tau cu nicuna.. nush ce se intampla 😐 asta e viata.. cu ne e mai dura… si pun foarte mult la suflet si din cauza unor ete chiar plangeam ca o femeie… 😐

  87. Macar un lucru imi da satisfactie in momentul asta:observ ca nu sunt singura care gandeste negativ,cel putin asa imi dau seama ca nu sunt nebuna,nu capul este bolnav ,ci sufletul,nu mintea mea este bolnava ci inima…m-am saturat de tot ceea ce ma inconjoara,m-am saturat din cauza faptului ca : tot timpul am ochii tristi(ma vad) si ca nu pot zambi ,zambesc dar fals,zambesc ptr. ca situatia o impune,nu pentru ca asa as simti… cel mai grav stii ce este ? nu mai suport nici macar un moment singuratatea,nu mai suport linistea din jurul meu… pana acum ceva timp incercam sa imi impun ca toti suntem creeati cu un scop,eu am 22 de ani dar pana acum nu am gasit scopul acela…pe degeaba am un job stabil,pe degeaba mi-am facut o situatie cat de cat pe picioarele mele caci degeaba…degeaba am plecat de acasa ca sa locuiesc singura,am zis ca asa voi fii linistita,am zis ca daca voi fii departe de familia mea o sa pot zambi si nu o sa mai fie cazul sa imi amintesc toate neplacerile copilariei-nu a tinut! stii cum ma simt acum ? ma simt inselata,ma simt tradata si cel mai rau e ca ma simt singura…e greu de explicat in cuvintele potrivite pentru ca o persoana sa te inteleaga…cred ca conteaza foarte mult sa ai pe cineva langa tine in momentele de genul asta..se pare ca eu nu am ,se pare ca daca am si eu o tentativa de a fii fericita trebuie mereu sa intervina ceva…repet,am 22 de ani si nu stiu daca am ras 24 de ore in total ,clar nu am facut asta …si recunosc de multe ori ma gandesc la moarte,sau mai bine zis ma gandesc ori de cate ori am starea asta ,nu neg ca cu ani in urma am si incercat(aveam vreo 17 ani ),dar am dat gres…cineva a vrut sa traiesc dar de ce ? sa traiesc pentru ce ? sa astept ce ? oricat as astepta sa vina fericrea la mine ,nu vine ..sa nu imi spui sa o caut ca am facut deja asta ,am gasit-o dar nu vrea sa stea cu mine …sa merg la psiholog ?nu o sa fac asta..in fond,ce sa fac la psiholog…e meseria lor ..deci sunt obligati sa te asculte si eu nu vreau sa mai fie nimieni obligat sa faca ceva ptr mine din mila ..pot sa iti spun doar ca nu sunt nebuna si totodata iti pot spune ca ceva m-a facut sa devin asa cum sunt acum ,ceva ma facut sa-mi interiorizez atat de mult sentimentele,betiile lu’taicamiu,incercarea lu maicamia de a se omori,indiferenta lu fratimiu,absenta celui pe care il iubesc ..nu stiu ..stiu doar ca nu sunt asa cum as vrea sa fiu si mai stiu ca intr-un final se va rezolva totul..am trecut peste partea cu ”mai bn ma omor”,am decis sa astept sa se intample pur si simplusi sii de ce ? pentru ca sunt convinsa ca nu o sa traiesc prea mult …chiar m-am saturat de tot …e greu sa ma intelegi ,stiu ,dar nu ma astept s-o faci…m-am saturat sa plang ……Miha

  88. Salut. Stii ca esti ciudata etc. stii ca esti cum esti. Dar parerea ta e formata dupa ce cred ceilalti despre tine, nu inseaemna deloc ca este corecta. Nu te cunosc. Iti recomand o carte care iti spune mai mult decat 10 mesaje de ale mele. E ¨Ingeri rebeli¨ de Pavel Corut, sunt sigur ca te va ajuta, la mine a mers. Succes!

    ¨INFRANT NU ESTI ATUNCI CAND SUFERI, NICI OCHII CAND IN LACRIMI TI-S:
    ADEVARATELE INFRANGERI SUNT RENUNTARILE LA VIS¨

  89. A trecut un an de cand am dat peste acest site si de cand am postat primul mesaj.
    Dupa un an pot zice ca m-am schimbat,chiar m-am schimbat ,dar in mai rau …m-am saturat atat de rau de tot ce ma inconjoara,m-am saturat cel mai tare de mine,de felul meu de a fi,m-am saturat de felul in care ma implic si ma complic,de felul in care iubesc si ranesc,de vorbele grele care le spun si pe care nu le pot tine pentru mine,m-am saturat de tot ce am si tot ce nu am . mi-e sila de mine !!! As vrea sa am curajul sa plec,sa dispar ,dar sunt mult prea lasa. Imi place sa fiu cel mai mare dusman al meu ! As vrea sa fiu cum esti tu iubirea mea.!! ….. as vrea sa dorm,sa dorm si sa nu ma mai trezesc decat pentru un moment,un moment in care sa va pot privi si sa va vad ca zambiti si ca nu mai suferiti.
    Am pierdut si m-am pierdut … Fantezie,realitate ? oare mai stiu care este diferenta dintre ele ?
    Stiu ca tu ma iubesti iubi al meu dar m-am saturat sa te fac sa suferi..m-am saturat sa te aud ca iti pare rau ,m-am saturat sa fii acolo si eu aici ,m-am saturat ca din cauza mea nu poti fii cine vrei tu sa fii,m-am saturat ca din cauza mea sa fii nevoit sa minti ,m-am saturat ca din cauza mea nu ai liniste acasa,m-am saturat ca sunt eu cand as fii putut fii falsa..atunci nu mai suferea nimeni ..
    M-am saturat sa imi para rau ca nu ma duc sa-l vad mai des pe tata,dar m-am saturat ca de cate ori ma duc il vad beat..de la tine tata am preluat si cele mai rele dintre prejudecatile tale….dar nu e vina ta..
    DAR cu toate astea sunt o mare lasa,cu toate astea sunt aici ,sunt eu ca sa va stric buna dispozitie …
    Sa stii ca datorita tie am zambit,datorita tie mai sunt,datorita tie infrunt moartea de zi cu zi cu atata demnitate…datorita tie am fost si ca poate ca voi mai fii …datorita tie iubi al meu
    Ai vrea sa ma duci de aici ,ai vrea sa imi schimbi viata pe care o duc, ai vrea sa disparem amandoi ,hai sa fugim iubi al meu …dar…stiu tu ti-ai trait viata …si ai dreptate ..eu sunt doar o pustoaica cu capricii !
    E absurd pentru ca la cat te iubesc vreau sa fac orice sa fiu cum vrei tu ,sau cum trebuie sa fiu ..dar nu pot .nu pot sa fiu altfel.
    Mai bine fugi,pleaca ,caci nu ma voi supara ,pleaca …ai tot dreptul
    ….oricum….
    curand voi pleca si eu…

  90. Sigur ma vei crede cu adevarat o nebuna dupa ce ai citit astea dar sa fi multumit de un lucru..In ultimii 4 ani tu ai fost singurul motiv pentru care am ras cu adevarat ,si TU m-ai invatat mai multe culori,mi-ai aratat cat de frumos poate fi rozul si cat de urat este negrul. Nu ma victimizez dar dupa toti anii mei de tristete m-ai facut sa am parte si de altceva. DAR m-ai facut si sa plang cum nu am mai facut-o vreodata si cum nu as mai vrea sa o fac niciodata.M-ai mintit cat de bine ai stiut si eu te-am crezut ,ti-am dat tie totul :inima suflet,incredere,timp ,totul …dc imi faci asta nu stiu si nici nu mai vreau sa stiu!
    Imi pare atat de rau ca m-am bagat in viata ta ,voi regreta cat voi trai asta..o sa regret fiecare clipa frumoasa pe care ti-am impus-o so fiecare cuvant pe care ti l-am scos cu forta din gura.o sa regret tot !toooot! Si cu toate astea nu iti cer nimic decat un raspuns la o intrebare: cum ma poti minti cu atata seninatate? cum ma poti privi in ochi dupa ce ai saruta-o pe ea si ai tinut-o in brate ?

Leave a Reply

